Кошик
105 відгуків
вул. Колонтаївська ,27, Одеса, Україна
+380 (96) 542-04-65
+380 (48) 788-75-41
Електротехніка, автоматизація, КВП та Автоматизація, привідна техніка

БЗД1. Блоки захисного вимкнення трифазних електродвигунів від 1,6 кВт до 160 кВт

  • В наявності
  • Код: БЗД1

2 436 ₴

+380965420465
  • +380 (96) 542-04-65
    Київстар ( WhatsApp )( Telegram)
  • +380 (48) 788-75-41
    Інтертелеком
  • +380 (93) 410-02-10
    Лайф
  • +380 (66) 820-06-67
    Vodafone ( Viber )
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
БЗД1. Блоки захисного вимкнення трифазних електродвигунів від 1,6 кВт до 160 кВт
БЗД1. Блоки захисного вимкнення трифазних електродвигунів від 1,6 кВт до 160 кВт
2 436 ₴
В наявності
+380965420465
  • +380 (96) 542-04-65
    Київстар ( WhatsApp )( Telegram)
  • +380 (48) 788-75-41
    Інтертелеком
  • +380 (93) 410-02-10
    Лайф
  • +380 (66) 820-06-67
    Vodafone ( Viber )
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

    БЗД1 призначений для захисту трифазних асинхронних електродвигунів, що працюють у важких виробничих умовах, у разі перевантажень, спричинених низькою напругою в мережі, підвищеною вологістю й температурою, високою запиленості тощо.

Використовується в схемах керування трифазними електродвигунами, що вмикаються за допомогою магнітних пускників або контакторів.

 

Блок захисного вимкнення трифазного БЗД1 застосовується з асинхронними двигунами потужністю від 1,6 кВт до 160 кВт.

 

Функціональні можливості:

  • захисне вимкнення пуска керування або контактора у разі виникнення таких аварійних ситуацій:
    • обрив або перекіс фази мережі живлення;
    • перевищення номінального значення струму, споживаного електродвигуном;
    • перегрівання статора обмотування.
  • блокування пуску електродвигуна в разі порушення ізоляції обмотування статора на початку роботи.

 

 

Вихідні параметри

Найменування

Значення

Напруга живлення від мережі змінного струму

230 В (-10… 15 %)

Частота напруги живлення

50 Гц

Споживана потужність

25 ВА

Потужність електродвигуна, до якого застосовується

1,6…160 кВт

Допустиме навантаження на контакти вбудованого реле:

За напруги 380 В

За напруги 230 В

 

 

1,5 А

2,5 A

Час підготовки пристрою до роботи

30 с

Максимальна довжина лінії:

· між пристроєм і датчиком температури (з опором лінії не більш ніж 5 Ом)

· між пристроєм і трансформаторами струму (з опором лінії не більш ніж 2 м)

 

Не більш ніж 300 м

 

Не більш ніж 15 м

Опір датчика температури, за якого спрацьовує канал температурного захисту

200…250 Ом

Температура захисного вимкнення електродвигуна під час використання термоперетворювача опору з комплекту пристрою

80...90 °С

Опір ізоляції обмоток статора, за якого блокується пуск електродвигуна

500 ком

Напруга входів «Трансформатор струму А (В, С)»

· перший піддіапазон

· другий піддіапазон

 

0,2...2,2 В

2...22 В

Різниця напруг на входах «Трансформатор струму А (В, С)», за яких вимикається двигун, не менш ніж

Не менш ніж 50%

Час спрацьовування пристрою:

· у разі обривання фази

· у разі перевантаження струмом у 1,5 раза

· у разі перевищення по струму вчетверо

 

4...12 с

30...60 с

8...24 с

Ступінь захисту корпусу

IP44

Умови експлуатації

Параметри

Значення

Робочий діапазон температур довкілля

+1...+55 °С

Атмосферний тиск

84...106,7 кПа

Відносна вологість повітря (у разі +35 oС і нижчих температур без конденсації вологи)

Не більш ніж 80%

Масогабаритні параметри

Параметри

Значення

Габаритні розміри Ш×В×Г

105 мм × 130 мм × 65 мм

Маса

Не більш ніж 0,7 кг

 

 

 

 

 

Функциональная схема БЗД1

Пристрій містить чотири блоки контролю стану електродвигуна:

  • блок контролю температури корпусу двигуна (БКТ);
  • блок контролю струму витоку обмотування статора двигуна (БКВ);
  • блок контролю перекосу фаз (БКФ);
  • блок контролю споживаного двигуна струму (БКС).

Перевищення рівня сигналу в будь-якому з каналів контролю призводить до спрацьовування вихідного реле та аварійного вимкнення електродвигуна.

 

Для контролю за станом захищуваного електродвигуна до входів пристрою під'єднуються два типи датчиків:

  • NTC термістор, призначений для контролю температури корпусу двигуна (під'єднується до входу 1, сигнал від якого обробляє БКТ);
  • трансформаторні датчики Tr1 — Tр3, використовувані для формування сигналу, пропорційного споживаному електродвигуном струму (під'єднуються до входів 3 — 5, сигнали з яких обробляються БКФ і БКС).

Щоб скинути тригерний захист каналів від перевантаження та фазового захисту, необхідно зняти напругу з пристрою на 15 секунд.

Габаритные размеры БЗД1
Габаритні розміри
Монтаж устройства  
Монтаж пристрою  

 

Назначение контактов клеммника
Призначення контактів клемника
Схема подключения нагрузки

Схема під'єднання навантаження

КОМПЛЕКТНІСТЬ

  1. Блок захисного вимкнення електродвигуна — 1 шт.
  2. Термістор NTC B57164-K222-J – 1 шт.
  3. Трансформатор струму — 3 шт.
  4. Комплект кріпильних елементів — 1 к-т
  5. Короткий посібник — 1 шт.
  6. Паспорт і гарантійний талон — 1 екз.
Документ      
Посібник з експлуатації БЗД1 UA    
Короткий посібник БЗД1 UA  

 

 

 

Основні
ВиробникАкутек
Країна виробникУкраїна
Ступінь захисту IP56
Тип монтажуНавісний
Термін служби12 років
Технічні характеристики
Номінальний струм350 А
Частота струму50 Гц
Кількість полюсів3 шт.
Тип спрацьовування ПЗВЕлектромеханічний
Часострумові характеристикиAC
Умови використанняАС
НейтральТак
  • Ціна: 2 436 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner